خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی گشت محله محور بسیج همراه با مراسم های سوگواری حسینی در مسجد محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۰۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه صفر و در آستانه اربعین حسینی در مساجد و هیئت های عزاداری باشکوه بسیاری در حال برگزار است.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در خصوص برنامه ها و مراسم ها با محوریت مسجد و پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: توسل هفتگی و مراسم سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام و لمسلمین حسین احسانی و مداحی مرتضی باقیان و محمد امین جمال بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) برپا و شرکت کنندگان در این برنامه با توزیع اطعام پذیرایی شد.

او افزود: در راستای اجرای برنامه تابستانه نوجوانه های صالحین، فعالیت ورزشی (گل کوچیک) در رده بسيجيان نونهال در پایگاه برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: برگزاری حلقه صالحین شهید علی اکبر ادهم، حلقه صالحین شهید محمد تقی فیض و حلقه صالحین اعضای شورا پایگاه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

جلال خاطرنشان کرد: گشت محله محور رضویون نیز با هدف برقراری امنیت و آرامش در محله به همت بسیجیان از ساعت بیست و دو الی یک بامداد برگزار و بسیجیان جهت ایجاد نظم در محله در ای برنامه شرکت کردند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها