روند خدمت رسانی به زائرین موکب سنگر سازان بی سنگر جهادکشاورزی و ادارات وابسته سازمان هر روز با حضور نوبتی معاونین ،مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات و شرکت های وابسته ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر اجرایی ستاد اربعین و عتبات عالیات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در جریان بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی از موکب سنگر سازان بی سنگر جهادکشاورزی و ادارات وابسته سازمان در منطقه مرزی میرجاوه گفت: در ده روز گذشته تاکنون که کار موکب سنگر سازان بي سنگر در جوار سایر موکب ها در خدمت رسانی و پذیرایی از زوار اربعین حسینی در مرز میرجاوه مستقر شدند بطور مستمر با شیرچای،خرما ،کلوچه ،موز و آب معدنی و غذای گرم از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پذیرایی مینمایند.

محمد رضا ده مرده گفت: ذبح گوساله در مسیر هیات های پاکستانی و توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم که از محل نذورات تعاونی ها ،تشکل ها ،بهره برداران، کشاورزان وکارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات وابسته تهیه شده را از دیگر اقدامات خادمین حسینی موکب سنگر ساز بی سنگر در مرز میرجاوه برشمرد.

وی تصریح کرد: روند خدمت رسانی به زائرین در این موکب هر روز با حضور نوبتی معاونین ،مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات و شرکت های وابسته ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار