خادمین از پنج ماه صفر خدمت‌رسانی خود را آغاز کرده اند و اوج کار خادمین از هفتم تا دوازدهم ماه صفر است

بختیاری گفت: بچه‌های انقلابی و جهادی در ایام اربعین دور هم جمع می‌شوند و مشغول به خدمت‌رسانی می‌شوند بر همین اساس خادمین از پنج ماه صفر خدمت‌رسانی خود را آغاز کرده اند و اوج کار خادمین از هفتم تا دوازدهم ماه صفر است.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۵۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

رضا بختیاری، مسئول ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان با اشاره به تردد زوار پاکستانی از دو مرز میرجاوه و ریمدان و خدمت‌رسانی جهادی به این زوار گفت: ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان در ۵ حوزه به زائران پاکستانی خدمت رسانی می‌کند که شامل خدمت‌رسانی در حوزه حمل و نقل، اسکان، اطعام، بهداشت و درمان و فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: در این حوزه‌ها این ستاد با استفاده از فعالیت‌های مردمی یا هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی دولتی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این ستاد تقریبا ده سال قبل تشکیل شده است و بچه‌های انقلابی و جهادی در ایام اربعین دور هم جمع می‌شوند و مشغول به خدمت‌رسانی می‌شوند.

بختیاری عنوان کرد: امسال نیز بر همین اساس خادمین از پنج ماه صفر خدمت‌رسانی خود را آغاز کرده اند و اوج کار خادمین از هفتم تا دوازدهم ماه صفر است.

وی با اشاره به نحوه تردد زائران پاکستانی در درون کشور اظهار کرد: بر اساس مصوبات وزارت کشور ویزایی که برای زوار پاکستانی برای سفر به کشور عراق صادر می‌شود و ایران نیز به عنوان کشور رابط ویزا را بر همین اساس صادر می‌کند.

بختیاری تصریح کرد: فعالیت موکب‌ها تا روز اربعین ادامه دارد البته برخی از مواکب نیز تا پایان صفر برای برگشت زوار نیز فعال هستند.

رضا بختیاری، مسئول ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان در پایان با گلایه از مسئولین استانی در نادیده گرفتن ظرفیت‌های این دو مرز گفت: علی رغم ظرفیت خوبی که وزارت کشور و دولت در اختیار استان قرار داده است اما مسئولین استانی ورود جدی به بحث حمل و نقل و خدمات رفاهی نکرده اند که جای گلایه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار