خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: باید راهبرد امیدوار کردن مردم و کارآمد جلوه دادن نظام را دنبال کنیم که هفته دولت فرصت مغتنمی برای تحقق این مهم است.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۸۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

هفته دولت فرصتی مغتم برای امیدوار کردن مردم و کارآمد جلوه دادن نظامبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه راهبرد دشمن ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: ما باید راهبرد امیدوار کردن مردم و کارآمد جلوه دادن نظام را دنبال کنیم که هفته دولت فرصت مغتنمی برای تحقق این مهم است.
او تأکید کرد: اطلاع‌رسانی، تبیین و بیان دستاورد‌های ارزشمند نظام و کار‌های انجام شده در دولت توسط خدمتگزاران در راستای ایجاد امیدواری باید در دستور کار باشد.
امام جمعه شاهرود بیان کرد: در امر زیرسازی و زیرساخت‌ها اقدامات دولت سیزدهم بسیار ارزنده است، پیوستن به بریکس، شانگ‌های و توسعه روابط منطقه از جمله زیرسازی‌ها و موفقیت‌هایی است که موتور پیشران دستاورد‌ها بوده که می‌توان گفت بین دولت‌ها بی‌نظیر است.
امینی اظهار کرد: ما نسبت به کمبود آب در شهرستان شاهرود نگران هستیم و می‌دانیم اقدامات در حال انجام است؛ اما به نسبت سهم خود از دولتمردان می‌خواهیم تا بودجه‌های کلان‌تری را در حوزه آب اختصاص دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار