خبرهای داغ:

تجلیل و تکریم یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در تبریز

تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از برگزاری آیین تجلیل و تکریم یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۶۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این اطلاعیه آمده است؛ 
هشتم شهريور سال 1360 یادآور حادثه تلخ و فراموش نشدنی شهادت دو شخصيت والا و تاثيرگذار در انقلاب اسلامی يعني رئيس جمهور و نخست وزير ايران اسلامي محمدعلي رجايي و محمدجواد باهنر و جمعی از یاران مخلص و متعهد نظام اسلامی بدست منافقين كوردل است.
ارزش این شهدای والامقام به تعبیر و بیان معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره): براين بود كه براي مردم خدمت مي‌كردند.
بپاس قدردانی و تجلیل و تکریم از مقام شامخ این شهدای عالی مقام و بمناسبت سالروز هشتم شهریور، مراسم بزرگداشتی در روز چهارشنبه، هشتم شهریورماه سال 1402 از ساعت 10 صبح الی 11:30 درتالار اجتماعات مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله دکتر آل هاشم(دامت برکاته) و سخنرانی جناب آقای خرّم، استاندار محترم آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
از عموم اقشار مختلف مردم بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معظم و طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان و دانشگاهیان، دانش آموزان و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، کارگران و کارفرمايان، کارمندان و مدیران ادارات و سازمانها و نهادها و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، تشکلهای دینی، انجمنهای اسلامی، هیئت های حسینی و مادحين، بسیجیان جان برکف و دیگر اقشار گرامی دعوت مي شود در اين مراسم معنوي شرکت نموده و یکبار دیگر با آرمانهای شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کرده و برای تداوم راه آنان و حفظ وحدت و انسجام و آگاهي در مقابل توطئه هاي طراحي شده از طرف دشمنان اسلام تاکید نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار