خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با فرماندار شهرستان

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت، فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با فرماندار شهرستان دیدار نمود.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۷۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت به همراه فرمانده حوزه بسیج کارمندی و ادارات با فرماندار این شهرستان دیدار نمود.

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آبادغرب در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، هفته دولت را به فرماندار شهرستان، کارکنان دولت و شورای اداری تبریک گفت.

وی افزود: هفته دولتی فرصتی برای قدردانی از نیروهای خدوم دولت خدمتگزار و همچنین فرصتی مغتنم برای جهاد تبیین و ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی خدمات دولت و نظام اسلامی است.

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان نیز با تقدیر از خدمات سپاه و بسیج گفت: در هفته دولت مسئولین و کارکنان دولت بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی عنوان کرد: در این شهرستان خدمات شایان توجهی توسط مسئولین در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت:حضور تمام قد سپاه در کنار دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم و طرح‌های مهمی نظیر جهاد آبرسانی به 26 روستای محروم در مجتمع تراب و دیگر خدمات من جمله ساخت خانه برای محرومین و مددجویان کمیته‌امداد از کارنامه‌های درخشان تعامل سپاه و دولت است.

سرهننگ پاسدار برزو عباسی فرمانده حوزه بسیج کارمندی و ادارات شهرستان در این جلسه هفته دولت را به فرماندار شهرستان و شورای اداری تبریک گفت و برای دولتمردان آرزوی توفیق در خدمتگزاری بیش از پیش نمود.

مهندس جابری معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان نیز در این جلسه با گرامی‌داشت شهدای دولت، گزارشی از بازرسی از موکب‌های شهرستان و مسیر تردد زوار به مرز خسروی و مرز مهران ارائه نمود.

در خاتمه سرهنگ یوسف‌وند با تقدیر از تلاش و زحمات فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری با ارائه لوح تقدیر از مهندس کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب و افشاری‌نیا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تقدیر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار