فرمانده سپاه کربلا:

رسم پهلوانی در مسابقات علمداران ولایت جاری بود

ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رسم پهلوانی در مسابقات علمداران ولایت جاری بود، افزود: تیم‌های شرکت کننده با روحیه انقلابی، جهادی و جنگنده حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۵۸
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مسابقات کشوری چندگانه رزمی علمداران ولایت که به میزبانی سپاه کربلا وبا مشارکت ۲۴ تیم از ۲۰ استان در سه مرحله در ساری برگزار شده بود، صبح امروز در سپاه استان با حضور سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و همچنین معرفی تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

خب

سردار مسلمی در مراسم اختتامیه این مسابقات، با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده با روحیه انقلابی، جهادی و جنگنده حضور پیدا کردند، گفت:فضای مسابقات صمیمی با روحیه همدلی و رفاقت، و ایثار و از خودگذشتگی همراه بود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رسم پهلوانی در مسابقات علمداران ولایت جاری بود، افزود: از معاون عملیات بسیج مستضعفین و کسانی که در برگزاری این مسابقات به صورت شبانه روزی تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

خب
سردار مسلمی درادامه خاطرنشان کرد: رتبه عملیات سپاه کربلا امروز با وجود سرهنگ علیزاده جز برترین‌های کشوری است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود از اصحاب رسانه، مستندسازان و همه کسانی که در این مسابقات نقش آفرینی کردند، قدردانی کرد.

رسم پهلوانی در مسابقات علمداران ولایت جاری بود
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار