فرمانده سپاه کربلا:

مسابقه علمداران ولایت موجب انسجام در رده‌های مقاومت شده است

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: با ابتکار عملیات سپاه کربلا دو سال این مسابقه در مازندران در حال برگزاری است که موجب انسجام و نشاط در سطح پایگاه‌ها،حوزه‌ها و نواحی شده است.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۹۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین افتتاحیه ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت با حضور سردار قریشی " جانشین سازمان بسیج مستضعفین "، سردار سیف " معاون عملیات سازمان بسیج "، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و تیم‌های منتخب و برتر سراسر کشور امروز به میزبانی سپاه کربلا  برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این مراسم،با اشاره به انسجام در بسیج، گفت: با ابتکار عملیات سپاه کربلا دو سال این مسابقه در مازندران در حال برگزاری است که موجب انسجام و نشاط در سطح پایگاه ها ،حوزه ها و نواحی شده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مسابقه علمداران ولایت باعث انسجام بسیج شده است، افزود: در حوزه جنگ ترکیبی دشمن باید اهداف و تاکتیک ها را شناسایی کرد و رویکردها هم نسبت به تاکتیک ها دشمن باشد.

خبر

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی در تلاش برای تغییر افکار و باورهای مردم جامعه است، خاطرنشان کرد: باید در مقابل چنین رویکرد دشمن هم برنامه داشت.

فرمانده سپاه کربلا به اتفاق سال گذشته مدارس در مسئله بدحالی دانش آموزان،اضافه کرد: این یک نوع جنگ ترکیبی دشمن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار