پیام تبریک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته دولت

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد
کد خبر: ۹۵۳۵۸۴۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد

 

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی):

ما آمده‌ایم خدمت کنیم به مردم و هیچ چیز نباید ما را از این وظیفه غافل کند.

 

هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک‌سرشت و گرانقدر انقلاب اسلامی و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری صادقانه و مخلصانه به مردم عزیزمان است.

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌های گران بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه عدالت محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به مردم. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت مردان ایران اسلامی هیچ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم پیمان شوند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام گرفته قدم‌های موثری در جهت تحقق این شعار و عمل به منویات معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب بردارند، به یقین تلاش‌های ارزشمندی در این راستاصورت گرفته است و همه باید در شرایط اقتصادی فعلی با کمک و همدلی در کنار دولت و برای حفظ امید و نشاط جامعه تلاش کنیم تا از این شرایط سخت کرونایی و تحریم‌های ظالمانه عبور کنیم.


اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز قشر بسیج ادارات و کارمند را به همه مدیران خدمتگذار و کارمندان دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین دولت واعضاء دولت تبریک عرض نموده و امیدواریم با اقدامات برجسته و تلاش‌های شبانه روزی جهت رفع مشکلات اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان، اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش شبانه روزی مدیران دلسوز، سپاه ثارالله آمادگی خود را برای همکاری با دولتمردان استان در جهت توسعه و آبادانی استان کرمان اعلام می‌نمائیم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار