مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ثارالله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،

ضرورت حضور بسیج در همه نهادهای انقلابی در جهت كارآمدی بهتر

مسئول بسیج فرهنگیان گفت: کار در مجموعه آموزش وپرورش کار بسیار حساس و مهمی است و وجود بسیج در همه نهاد ها و سازمان های انقلابی به عنوان ارتقای کارآمدی آن سازمان است.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۴۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محمد علیرضایی مسئول بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اقدامات انجام شده در برابر هجوم فرهنگی دشمن اظهار کرد: ما با واقعیتی روبرو هستیم و این واقعیت همان آثار تخریبی است که دشمن در مجموعه نسل های ما اقدام به پیاده سازی آن کرده و بسیار شدید و روبه افزايش است.

وی افزود: دریکی دوسال اخیر این مسئله بیشتر به چشم می خورد و دانش آموز ما را به عرصه ای وارد کردند که شاید ذهن ما به آن سمت کشیده نمی شد .

این مقام مسئول افزود: کار در مجموعه آموزش وپرورش کار بسیار حساس و مهمی است و وجود بسیج در همه نهاد ها و سازمان های انقلابی به عنوان ارتقای کارآمدی آن سازمان است.


رئیس بسیج فرهنگیان ادامه داد: بحث حضور بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش این کارآمدی را داشته و این کارکرد هم در بحث دانش آموزان و هم فرهنگیان حس می شود.


علیرضایی با بیان اینکه هر دو نهاد بسیجی ما اولویت بندی شده است، گفت: اولـویت کار بسیج در بسیج دانش آموزی تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی است و در بسیج فرهنگیان نیز جذب، تربیت و نگهداشت معلم در تراز انقلاب اسلامی اولویت اول ما بوده است.


این مقام مسئول عنوان کرد: خروجی آموزش و پرورش بسیار بالاست و ورودی آن بسیار کم؛  خروجی معلم و تربیت معلم باید در اولویت باشد و از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی باشد


رئیس بسیج فرهنگیان با اشاره به حوادث اخیر اضافه کرد: آن دخترانی که کشف حجاب می کنند هم فرزند ما هستند و ما دیدگاه مان در مورد آنها تغییر نخواهد کرد، ولی یکی از مواردی که باعث حفظ فرزندان ما میشود، این است که معلمان نسبت به وقایع اتفاق افتاده، دانش آموز را توجیه کنند؛ که متاسفانه در این مهم کوتاهی شده است.


علیرضایی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید مصمم تر از قبل خواهیم بود، افزود: در سال تحصیلی جدید جلسات توجیهی برای مدیران مدارس گذاشته شده و هم بخشنامه هایی را از طریق مراجع نظارتی برای مدیران مدارس ارسال کرده ایم.


این مقام مسئول  با تاکید بر حضور پر رنگ انجمن اولیاء مربیان در مدارس خاطر نشان کرد: این خانواده ها هستن که وقتی ملزم به رعایت اصول اخلاقی هستند و رعایت نمیکنند، طبیعتا فرزند هم الگو می گیرند و باید توجیه خانواده در اولویت قرار گیرد.

 

رئیس بسیج فرهنگیان در خصوص کارهای جهادی اموزش و پروزش گفت: معلمان، دانش اموزان کم برخوردار را که عقب مانده تحصیلی دارند اموزش می‌دهند، گروه های جهادی معلم ما نقش پر رنگی در سال گذشته داشتند. 

علیرضایی در خصوص کنکور سال جاری اظهار کرد: جهت تقویت دانش آموزان در کنکور ایستگاه های مطالعاتی راه اندازی شده است این امر باعث شده است که رتبه های کنکور نسبت به سالهای گذشته بهتر باشند، در سال جاری سه رتبه تک رقمی، و در مطقه رودبار جنوب رتبه ۲۶ کنکور را کسب کرد و این در بدنه اموزش و پرورش نشان از این دارد مدیران انقلابی و جهادی پای کار باشند تحول اتفاق خواهد افتاد.

 
علیرضایی با اشاره به  اتفاقات بسیار خوب آموزش و پرورش استان گفت: یکی از این اقدامات بحث اردوگاه شهید سلیمانی است که ساخت این اردوگاه به تصویب رسیده و هزینه های آن در بودجه استانی قرار گرفته است و هم وطنانی که برای زیارت مزار سپهبد سلیمانی به کرمان سفر میکنند می توانند از این اردوگاه که در نزدیک ترین نقطه به گلزار شهدا است، استفاده کنند.
 
گفتگو: فلاحتی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار