خبرهای داغ:
تیم دو چرخه سواری بسیجیان لشکرعملیاتی ۷ولی عصر (عج) خوزستان به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۵۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج): تیم دوچرخه سواری متشکل از رزمندگان و بسیجیان لشکر ۷ولی عصر (عج) به همراه گروه پشتیبانی به عتبات عالیات کربلای معلی اعزام شدند.

 

سردار حسین نژاد افزود: این برنامه به همت معاون فرهنگی و معاونت تربیت بدنی لشکر انجام گرفت و جمعی از رزمندگان به صورت داوطلبانه و عاشقانه به این کاروان دوچرخه سواری پیوستن و برای اولین بار هست که این ورزشکاران به عتبات و عالیات سفر می کنند و در میان اعضای کاروان از جانبازان هم داریم که به عشق مولا ابا عبدالحسین (ع) در این مسیر رکاب می زنند.

 

وی افزود : در دوران جنگ شعری داشتیم با این مضمون با عشق و ایثار  آئیم بسویت مظلوم حسین جان ، و به یاد آن روزی که کربلا رفتن یک آرزو بود و حالا این شعر اینجا به واقعیت پیوسته و بسیجیان و رزمندگان لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج) الحمدالله با شور شوق عزم سفر بستن که انشالله در سایه الطاف الهی به سلامت به مقصد برسند.

 

سردار حسین نژاد در ادامه یادآور شد:« کاروان قبل از شروع تجدید میثاق با شهدا را داشتند  وپس از زیارت مرقد مطهر علی بن مهزیار به حرکت خود ادامه و انشالله از مسیر شلمچه عبور خواهند کرد.

تیم دو چرخه سواری بسیجیان  لشکرعملیاتی ۷ولی عصر (عج) خوزستان رهسپار کربلای معلی

تیم دو چرخه سواری بسیجیان  لشکرعملیاتی ۷ولی عصر (عج) خوزستان رهسپار کربلای معلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار