خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

امروز استان همدان در حال جهش بزرگی از توسعه و پیشرفت است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بابیان اینکه امروز استان همدان در حال جهش بزرگی از توسعه و پیشرفت است، گفت: افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی طرح‌های اقتصادی می‌تواند توسعه روز افزون استان را دوچندان کند.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۲۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
امروز استان همدان در حال جهش بزرگی از توسعه و پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین آغاز عملیات احداث صنایع پتروشیمی ابن سینا با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته برای ایجاد این مجتمع اقتصادی گفت: طی سال‌های متمادی پیگیری‌های زیادی کردیم تا امروز توانستیم شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح ویژه اقتصادی در استان باشیم.

 وی با بیان اینکه منطقه ویژه جهان آباد با وجود محرومیت فامنین امروز گران قیمت‌ترین منطقه استان به شمار می‌رود، افزود: زمین پروژه پتروشیمی واگذار شده بود که با حکم دادگاه بازگشت و برای اجرای طرح به فرد دیگری واگذار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه گفت: همچنین پست برق و آب آن نیز تأمین شده و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای خط گاز آن پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این منطقه برای رشد و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری کلان است، گفت: در حال حاضر با کمبود کارگر مواجه هستیم و در بازدیدی که با استاندار همدان از کارخانه‌ها صورت گرفت، نیاز به ۲۵۰ نفر نیروی کار جدید بود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز استان همدان در حال جهش بزرگی از توسعه و پیشرفت است، گفت: افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی طرح‌های اقتصادی می‌تواند توسعه روز افزون این استان را دو چندان کند و لازمه این موفقیت‌ها همت و تلاش و وحدت و پیگیری مسئولان این استان است.

 وی یادآور شد: به یاری خداوند، این پروژه امروز تحقق پیدا کرد و همه این موفقیت‌ها به برکت خون شهدا و از دستارودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار