خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحیمی‌نوا:

باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم

همدان-استاد حوزه با بیان اینکه شهدا از تمام تعلقات خود گذشتند و جان خود را در راه نظام و انقلاب و مردم فدا کردند، گفت: باید این ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا را فراموش نکنیم و همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم

حجت الاسلام محمدباقر رحیمی‌نوا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: روحانیون در دفاع مقدس و در پیروزی جنگ و در دوران انقلاب بسیار نقش مهم و اثرگذاری داشتند و در تمام زمان‌ها نقش این قشر به خوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون در جبهه‌های جنگ باعث دلگرمی و ایجاد روحیه بین رزمندگان می‌شد، عنوان کرد: روحانیون در کنار تلاش‌های خود در دوران دفاع مقدس و بین رزمندگان احکام، احادیث و روایت‌ها را بیان می‌کردند و به گفته شهید همدانی سخنان ما برای رزمندگان راهگشا بود و رزمندگان را بسیار تحت تاثیر قرار می‌داد.

استاد حوزه و رزمنده دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امروز همه مدیون شهدا هستیم و باید دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم، تصریح کرد: روشن‌ترین راه این است که اولا امام شهدا را فراموش نکنیم و بدانیم امام راحل چه فداکاری‌ها، تلاش‌ها و سختی و مشکلاتی را در راه نظام و انقلاب تحمل و ملت را بسیج کرد و با رهبری بی‌نظیر خود این انقلاب را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: شهدا امام (ره) را نایب امام زمان(عج) می‌دانستند و به امر و دستور امام (ره) در جبهه‌ها حضور یافته و برای مردم، نظام و انقلاب فداکاری و ایثارگری کردند.

رحیمی‌نوا با تاکید بر اینکه شهدا از تمام تعلقات خود گذشتند و جان خود را به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه زندگی در راه نظام و انقلاب و مردم فدا کردند، یادآور شد: باید این ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا را فراموش نکنیم و همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار