خبرهای داغ:
حسینی:

کتاب «حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه» در بهار رونمایی می‌شود

همدان-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری آئین مراسم رونمایی از کتاب «حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه» به مناسبت روز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۷۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

سیدحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، ضمن گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آئین رونمایی از کتاب «حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه» به قلم دکتر علی محبی به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور دکتر رضا طلائی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر فریدون جعفری مدیرکل سابق دفتر بازرسي و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار ادامه داد: این مراسم همراه با اجرای برنامه های دیگر در ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه به ۲۸ مرداد ماه در مجتمع فرهنگی و هنری آیت الله بهاری(ره) شهر بهار برگزار خواهد شد.

وی در پایان از عموم مردم شریف شهرستان بهار دعوت به عمل آورد تا با حضور خود در این مراسم رونمایی از کتاب «حقوق اسرای جنگی در اسلام و حقوق بشر دوستانه» زینت بخش مراسم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات