خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) گفت: طی اقدام جهادی خواهران بسیجی مبالغی جهت تهیه صندلی نماز در مسجد تهیه و حلقه کتابخوانی در رده کودکان و نوجوانان در پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۹۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برنامه های تابستانه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) شهرستان همراه با برنامه های متنوع برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حایه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه صفر، حلقه ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد با محوریت نگاه بچه ها از ماه محرم  در قالب نقاشی گروهی برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به فعالیت این حلقه در فضای مجازی در قالب ساخت کاردستی های متنوع و جذاب افزود: معرفی کتاب و خوانش کتاب توسط این گروه کودک و نوجوان با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: برپایی کارگاه بازی فکری و فیزیکی در فضای باز و حیاط مسجد جمعه در این محله از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اسیری خاطرنشان کرد: سومین جلسه کارگاه آموزشی سواد رسانه ای، با محوریت سواد رسانه ای نیاز معقول هر خانواده ایرانی در مسجد جمعه با حضور علی اکبر مونسان تشکیل و با استقبال خوبی همراه و حلقه ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد در این کارگاه آموزشی حضور یافتند.

او با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و کمک های محله محور با تاکید بر مسجد محوری گفت: جمع آوری پول جهت تهیه صندلی نماز برای مسجد جمعه به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه از دیگر اقدامات جهادی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها