خبرهای داغ:

نمایشگاه اسوه با اجرای گروه سرود کریم اهل بیت (ع) سرخه همراه شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از برپایی حلقات صالحین و اجرای گروه سرود کودکان در حاشیه نمایشگاه اسوه در مصلی نماز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۶۹
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برپایی نمایشگاه اسوه در شهرستان سرخه، پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در این محله نیز به عنوان یکی از پایگاه های برتر، غرفه ای را حسینیه شهدا سرخه به خود اختصاص داد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت بسیجیان در عرصه های مختلف فعالیت خود را آغاز و در طی سه روز برنامه های اجرایی پایگاه در عرصه های مختلف را در معرض دید عموم قرار داد.

او افزود: در این راستا عموم مردم و بازرسان ستاد ناحیه از این غرفه بازدید کرده و معاونت های پایگاه گزارشی کامل از عملکرد خود ارائه دادند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه حضور تمام اعضای حلقه صالحین پایگاه در مصلی نماز جمعه سرخه، ادامه داد: حلقه صالحین شهید علی اکبر ادهم و شهید محمد تقی فیض با استقبال گسترده در مصلی تشکیل و اجرای گروه سرود کریم اهل بیت (ع) در نماز جمعه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

جلال خاطرنشان کرد: در راستای طرح نوجوانه های صالحین، ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) در رده نونهالان تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

او بیان داشت: برپایی مراسم قرائت دعای کمیل با مداحی حمید بافتی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار