قرآن‌ آموزی در استان بوشهر تقویت شود

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نشست تعامل، تفاهم و هم‌اندیشی با اداره کل تبلیغات اسلامی این استان گفت: قرآن‌ آموزی در استان بوشهر تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه در این نشست با اشاره به یکی از مهم‌ترین اهداف مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر افزود: نظارت و برگزاری نشست‌های متعدد با مدیران و مسئولان استانی در راستای محقق نمودن مطالبات مردمی از مهم‌ترین اهداف این مجمع به شمار می‌رود.

قرآن‌ آموزی در استان بوشهر تقویت شود

این مسئول با بیان اینکه قرآن آموزی یکی از مطالبات اصلی انقلابیون است تصریح کرد: شایسته است اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در راستای گسترش قرآن آموزی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج اهتمامی ویژه داشته باشد زیرا این مهم از مطالبات اصلی مردمان انقلابی می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به تقویت هیئت‌های مذهبی توسط این اداره خاطرنشان کرد: نقش هیئت‌های مذهبی در تبیین سیره‌ی اهل بیت و شهدای اسلام در جامعه بسیار اثربخش است و در همین راستا شایسته است در جهت تقویت تمامی هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر تلاشی ویژه شود.

قرآن‌ آموزی در استان بوشهر تقویت شود

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در پایان این نشست با اشاره به ارتقاء سطح استعدادیابی مداحان در این استان اظهار کرد: استان بوشهر با پیشینه اهل بیتی و مذهبی مداحان بسیار توانایی را در دل خود جای داده است اما تا کنون استعداد‌های کمی کشف شده‌اند و شایسته است اداره کل تبلیغات اسلامی در جهت استعدادیابی مداحان در استان تلاشی بیش از گذشته کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار