خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) گفت: همزمان با ماه محرم، پویش ختم قرآن همراه با طرح سفیران مهر با مشارکت بسیجیان در روستا انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۳۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم الحرام، سه دور ختم کامل قرآن در مدت سه روز به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص این برنامه و دیگر برنامه های اجرایی اظهار کرد: در طول هفته و در قالب فضای مجازی پویش های تلاوت قرآن، ختم صلوات و دیگر اذکار و دعاها با مشارکت بسیجیان اجرا و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: در راستای برپایی مراسم های عزاداری در ایام ماه محرم، مراسم سوگواری در پایگاه به همت حلقه صالحین شهید سعید سعیدی، شهید نجفعلی معینیان و شهید احمد گردان برگزار و آماده سازی چای، شست وشوی ظروف و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم به همت کارگروه جهادی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: در راستای اجرای طرح سفیران مهر، تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه در منطقه زائرسرای لاسجرد حضور یافته و نسبت به تذکر لسانی اقدام کردند.

لازم به ذکر است در راستای برگزاری کلاس خیاطی با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) در قالب طرح نوجوانه های صالحین، حجت الاسلام و المسلمین موسویان مسوول تعلیم و تربیت ناحیه و مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از کلاس خیاطی بازدید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار