حادثه شاهچراغ نشانه ناامیدی دشمنان از فروپاشی ایران است

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر گفت: حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ نشانه ناامیدی دشمنان از فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

حادثه شاهچراغ نشانه ناامیدی دشمنان از فروپاشی ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز، این حادثه دلخراش را به هموطنان و خانواده شهید این حادثه تسلیت گفت.

شرح پیام:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

 

 اینکه دشمنان بزدلانه در حرم به زن، مرد و کودکان و افراد بی پناهی که سلاحی برای دفاع از خود ندارند، حمله می کند نشان دهنده یأس و نامیدی و قبول شکست دشمنان از فروپاشی و تفرقه بین ملت مسلمان و ولایت مدار ایران است.

 

حادثه تروریستی شیراز که موجب شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران بی‌گناه حرم شاهچراغ گردید؛ قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.

 

نفس چنین وقایع نشان دهنده کینه دشمنان نسبت به عقاید ناب شیعه و آموزه ها و مکتب اهلبیت (ع) است و بي ترديد اين قبيل جنايات مذبوحانه و هتك حرمت ها يقيناً از سوي جمهوري اسلامي ايران بي پاسخ نخواهند ماند و بار ديگر عزت و اقتدار ايران را به رخ جهانيان كشيده خواهد شد.

 

اینجانب ضمن خواستار برخورد قاطع و جدی دستگاه قضایی و امنیتی با عاملان و مسببان این حادثه شوم از خداوند متعال برای تمامی مجروحین این حادثه طلب عافیت و سلامتی داشته و برای شهید عزیز این حادثه رحمت واسعه مسئلت می نمایم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار