خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۳۲۸۷۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

بسیج مهمترین جایگاه مقابله با جنگ نرم است

مسئول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهمترین جایگاه مقابله با جنگ نرم دشمنان، مجموعه ناحیه مقاومت بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سردارفضل الله کفیل، امروز در کارگاه توانمندسازی جانشین ستاد تخصصی نواحی و سپاه‌های شهرستانی از ۱۲ استان کشور (دوره شهید محسن فخری زاد) که در دانشکده شهید مطهری برگزار شد تصریح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، وسعت بسیج طول و عرض کشور است و فقط در سازمان بسیج خلاصه نمی‌شود لذا در عرصه کنونی که شاهد گسترش جنگ ترکیبی دشمنان هستیم می‌توان گفت مهمترین جایگاه مقابله با جنگ نرم دشمنان، مجموعه ناحیه مقاومت بسیج است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به سند ده ساله اعتلای بسیج گفت: باید نقش و جایگاه خود در کمک به تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی که موجب شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهد شد را بهتر بشناسیم.

سردار کفیل با بیان وجود دو بال ساختاری به نام رده‌های مقاومت محلی و اقشار بیست‌گانه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج محلات و بسیج جامعه زنان، چون معاونت هستند جزء اقشار بسیج به حساب نمی‌آیند لذا تعداد اقشار بسیج، ۲۰ قشر است.

سردار کفیل همچنین با اشاره به اینکه هر قشر بسیج باید خود را به اندازه یک وزارتخانه بداند تصریح کرد: بسیج و سپاه‌های استانی و شهرستانی هم خود را در حد اداره کل‌های استانی و شهرستانی بدانند و با در نظر گرفتن این موضوع و با انگیزه بالا برای رفع مشکلات مردم تلاش و کوشش کنند؛ همچنین بایستی سعی کنند سالانه حداقل دو یا سه مشکل اساسی مردم شهرستان خود را شناسایی و برطرف کنند.

وی هیات‌های اندیشه‌ورز را دارای ظرفیت‌های بالایی دانست و گفت این هیات‌ها، قوه فکری و عاقله رده‌های بسیج است لذا باید به آن توجه جدی کرد؛ و در موضوع جذب، سازماندهی و مدیریت نخبگان هم باید به خصوص در حوزه مدیریتی به آن‌ها توجه نمود.

سردار کفیل با بیان اینکه وظیفه جدی امسال ما جهاد خدمت، تبیین و امیدآفرینی است افزود: شما بایستی در دو قالب گفتمانی و برنامه‌ای این موارد را اجرایی کنید.

وی تاکید کرد جهاد تبیین کلید رفع مشکلات کشور است و با توجه به اینکه این جهاد، موضوعات متنوعی را در بر می‌گیرد باید به آن توجه جدی کرد.

پ ۸۹۹۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار