خبرهای داغ:
سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان کرمانشاه:

سازمان بسیج حقوق دانان استان منشأ خدمات بسیار خوبی در جهت کمک به مردم بوده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به همراه جمعی از حقوق دانان بسیجی با معاون قضایی رییس کل دادگستری و سرپرست جدید دادگاه های تجدید نظر استان کرمانشاه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۶۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این دیدار رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با تبریک انتصاب آقای نریمانی در سمت جدید اظهار داشت: هدف مهم ما کمک به دستگاه قضایی استان در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی مردم است که در این راستا خدمات مختلفی ارائه شده است. وی با اعلام آمادگی همکاری حقوق دانان بسیجی برای هرگونه همکاری تخصصی با محاکم تجدید نظر استان گفت: هر جا دستگاه قضایی استان نیاز به حضور حقوق دانان بسیجی داشته باشد به صورت جهادی ورود خواهند کرد و در جهت کمک به مردم نقش آفرینی خواهند کرد.
در این دیدار بهمن نریمانی معاون قضایی رییس کل دادگستری و سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان با تقدیر از حضور حقوق دانان بسیجی در محاکم تجدید نظر استان در سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج حقوق دانان استان منشأ خدمات بسیار خوبی در جهت کمک به مردم بوده است و ما افتخار میکنیم که عضوی از مجموعه بسیج بوده و امروز هم در بسیج حقوق دانان عضویت داریم. وی به زحمات اقشار مختلف بسیج اشاره کرد و افزود: خدمات سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه امروز در سطح استان بر کسی پوشیده نیست و هر جا در حوزه حقوقی ، قضایی و خدمات رسانی جهادی به مردم خدمتی صورت می گیرد رد پای حقوق دانان بسیجی دیده می شود که به نظر اینجانب این سازمان در سطح استان و کشور بسیار خوب درخشیده است. معاون قضایی رییس کل دادگستری استان در خاتمه اظهار داشت: ما قطعا از نظریات، ایده ها و پیشنهادات اعضای سازمان بسیج حقوق دانان استان در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم در محاکم تجدید نظر استان استفاده خواهیم کرد.
دراین دیدار جمعی از حقوق دانان بسیجی به ارایه پیشنهادات خود پرداختند. در پایان این دیدار پیام تبریک حقوق دانان بسیجی استان و اعلام آمادگی همکاری های تخصصی با محاکم تجدید نظر استان به آقای نریمانی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار