خبرهای داغ:
وحیدی خبر داد

افتتاح بیمارستان اکباتان همدان در هفته دولت/ بنای تغییر استانداری را نداریم مگر به ضرورت

همدان-وزیر کشور با تأکید بر استقرار متخصصین و پرستاران در بیمارستان اکباتان همدان گفت: سعی می‌شود تا این پروژه در هفته دولت به افتتاح برسد.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد وحیدی در بازدید از بیمارستان اکباتان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و در حال نصب است و با توجه به مصوبات رئیس جمهور و منابعی که تخصیص داده شده هم کار ساختمانی تمام شده و هم چینش تجهیزات در حال انجام است.

وی افزود: به نظر می‌رسد متخصصین و پرستاران باید مستقر شوند که ظاهرا بخش‌هایی مستقر شده‌اند و سعی می‌شود تا هفته دولت رسماً به افتتاح برسد.

وزیر کشور در خصوص اقدامات انجام شده برای اربعین نیز با بیان اینکه برای توسعه دروازه‌های ورودی کارهای پیش بینی انجام شده و هماهنگی‌های لازم با عراق صورت گرفته است، افزود: با توجه به برنامه‌ها زواری که از اول سفر می‌توانند سفر زیارتی خود را آغاز کنند، همه چیز برای آن ایام آماده باشد و زائرین با کمال آسایش و رفاه این سفر را انجام دهند.

وی عنوان کرد: پارکینگ‌های مفصلی هم در مرز مهران، شلمچه، چزابه و ... پیش‌بینی شده و زائرینی که می خواهند با ماشین خود تردد کنند مشکلی نداشته باشند.

وحیدی در خصوص نا ایمن بودن گردنه اسدآباد با بیان اینکه به همت این دولت، وزارت راه و استاندار همدان این مشکل حل خواهد شد، ابراز کرد: ممکن است به اربعین نرسد اما در هر حال جزء دستور کار است.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در آستانه انتخابات آیا استاندار یا فرمانداری در سطح کشور جابه جا می‌شود، گفت: برنامه این است در آستانه انتخابات تا جایی که مقدور است تغییراتی انجام ندهیم چراکه باید زیرساخت‌های انتخاباتی توسط استانداران، فرمانداران و بخشداران صورت بگیرد اما دو موضوع مستقل است و تلاش بر این است با تثبیت عزیزان کارها با سرعت بیشتری انجام شود، مگر ضرورتی پیش آید.

 

خبرنگار: راضیه حاجیلویی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار