خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

بهره‌برداری از پایگاه سلامت قاسم آباد با ۷ میلیارد تومان اعتبار

همدان- استاندار همدان از افتتاح پایگاه سلامت قاسم آباد با اعتبار ۷ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۳۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دومین روز از دهه فجر در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی در همدان ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر حدود ۱۵۶ پروژه افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه افتتاح پروژه‌ها هر روز در یک شهرستان استان انجام می‌شود، افزود: ۱۵۰ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود که امروز در شهرستان همدان اولین پروژه در حوزه سلامت به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم به سلامت توجه ویژه دارد و از آغازین روز کارهای خود توجه به سلامت را در دستور کار قرار داد؛ واکسیناسیون سراسری، بیمه همگانی و توجه به بیماران خاص از جمله اقدامات انجام شده در حوزه سلامت در استان است که یک نمونه آن پایگاه سلامت قاسم آباد است.

وی ابراز کرد: این پروژه در سال ۹۷ شروع شد که با اعتبار ۷ میلیارد تومان تکمیل شد، یک میلیارد تومان نیز برای آن تجهیزات در نظر گرفته شده و ۱۲ نفر پرسنل دارد که در محدوده قاسم آباد خدمات‌رسانی می‌شود و جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفر را که حدود 3 هزار خانواده است پوشش می‌دهد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: در سطح شهرستان هم پروژه‌های سلامت داریم که به موقع انجام می‌شود و یکی از پروژه‌های خوب ما بیمارستان اکباتان است که آماده افتتاح شده اما به دلیل نزولات جوی محوطه سازی به تاخیر افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار