فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

گروه‌های کشف حجاب سازمان یافته به‌دنبال ترویج برهنگی و فساد در جامعه هستند/خبرنگاران با تبیین جامعه، اهداف دشمنان را برملا و خنثی می کنند

سردار محمد علی نظری گفت: دشمن سعی می کند با جنگ روانی و سیاه نمایی مشکلات تلاش می‌کند تا فضای ناامیدی و نگرانی در جامعه ایجاد کند و خبرنگار باید با تبیین جامعه اهداف دشمن را برملا و خنثی کند.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۴۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  صبح امروز مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله و حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران تاریخ‌ساز هستند و باعث می‌شوند کارهایی که انجام می‌شود ثبت و ماندگار شود.

وی  افزود:کهنگی و روزمرگی در شغل خبرنگاری معنا ندارد و یک خبرنگار باید جریان و تحرک داشته باشد.

 

این مقام مسئول گفت: کشف حقایق و پیگیری امور توسط خبرنگاران بسیار ارزشمند است و یک خبرنگار همیشه خود را جای مردم قلمداد می‌کند و با مردم و در کنار مردم است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد:امروزه خبر حکم گلوله دارد، دشمن با استفاده از ابزار رسانه، بهره‌برداری‌های زیادی علیه نظام می کند و دروغ و شایعات را در اختیار افکار عمومی قرار می دهد

 

این مقام مسئول گفت: خبرنگار باید مراقبت کند که عقاید و افکار مردم را به سمت ارزش‌ها و خوبی‌ها سوق بدهد دشمن سعی می کند با جنگ روانی و سیاه نمایی مشکلات تلاش می‌کند تا فضای ناامیدی و نگرانی در جامعه ایجاد کند و  خبرنگار باید با تبیین جامعه اهداف دشمن را برملا و خنثی کند.

وی با بیان اینکه امروز بیشترین نیاز جامعه امیدآفرینی است، چرا که دشمن القا ناامیدی می‌کند، افزود: هر فعالیتی باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا دشمن اقدامات انجام شده را به نفع خودش مصادره نکند و یا وارونه جلوه ندهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ما امروز با دشمن در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای و عملیات روانی قرار داریم که فرماندهان این جنگ اصحاب رسانه هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سال گذشته در یک جنگ تمام عیار پیچیده اغتشاشات را ایجاد و از اغتشاشگران حمایت کرد، گفت: دشمنان با روایت غلط و تحریف واقعیات سعی داشتند نظام را به سمت سقوط ببرند اما در این توطئه نیز ناکام ماندند.

نظری با بیان اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی نباید به هفته مقاومت و سالگرد شهید سلیمانی معطوف شود، افزود: مکتب شهید سلیمانی برای جامعه مصونیت می‌آورد و باید از این موهبت الهی بهره‌گیری کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد:گروه‌های کشف حجاب سازمان یافته در استان کرمان  شناسایی شده اند که تعدادی از افراد در قالب گروه‌های کشف حجاب سازمان یافته به‌دنبال ترویج برهنگی و فساد در جامعه هستند که شناسایی و دستگیر شدندو  به‌زودی مستندی از توطئه دشمن و فعالیت این افراد و گروه‌ها در اختیار رسانه‌های استان قرار داده می‌شود تا برای افکار عمومی جامعه منتشر و این توطئه دشمن برملا شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار