خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، مجموعه فرماندهی انتظامی هندیجان طی مراسمی از خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان و دیگر خبرنگاران شهرستان به شایستگی تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۹۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، مراسم روز خبرنگار در انتظامی شهرستان هندیجان با حضور خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان و دیگر خبرنگاران شهرستان در محل فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان برگزار و جانشین فرمانده انتظامی هندیجان سرهنگ دوم مراد سروستانی با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در جامعه دارای جایگاه ویژه ایی هستند. 

 

وی افزود: خبرنگاران شهرستان هندیجان دارای روحیه خوبی هستند که در کنار انتظامی رویدادها و اخبارهای مهم انتظامی را در تمام زمینه ها با صبر و حوصله و دقت پوشش می دهند .

 

سرهنگ مرداد سروستانی عنوان نمود: در اربعین حسینی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش و آسایش زائران باجدیت پای کار هست و خدمات رسانی دارند و امسال از ماه محرم تاکنون و تا پایان اربعین نيروي انتظامی با هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت خوب و تاثیرگذاری همانند قبل خواهد داشت .

 

وی بابیان تعامل انتظامی با سپاه و بسیج در مراسمات مخصوصا ایام ماه محرم و اربعین حسینی علیه السلام گفت: در تمامی موارد برای حفظ امنیت مردم و نظم سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در کنار هم هستند و با تعامل همکاری تاثیرگذاری باهم دارند. 

 

وی بابیان کاهش جرائم در هندیجان بیان داشت : با کار شبانه روزی نیروی انتظامی خوشبختانه تعداد جرائم در زمینه های مختلفی از جمله قاچاق کالا و یا مواد مخدر و سرقت در هندیجان کاهش پیدا کرده و انتظامی شهرستان با جدیت در مقابل هر تهدید و یا هنجار شکن ایستادگی و طبق قانون مبارزه می کند و آسایش و امنیت مردم جامعه از اهداف انتظامی است.

 

درپایان جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هندیجان از خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان و دیگر خبرنگاران خواهر و برادر بااهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات آنها و همکاری مستمر با انتظامی شهرستان درانعکاس اخبار تشکر نمود. 

تقدیر مجموعه ی نیروی انتظامی از خبرنگار بسیج و خبرنگاران هندیجان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار