فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: شناخته شدن امام حسین (ع) و درک فلسفه قیام ایشان سبب می‌شود تا هرگز تن به ذلت ندهیم.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۷۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نعمت‌اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام فراهان با بیان اینکه آموزگار ما امام حسین علیه السلام و مکتب ما عاشورا است؛ گفت: حرکت نظام ما حرکتی عاشورایی و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) بوده و هر حرکتی که مبنای آن این مکتب و قیام عاشورا باشد، پیروز است.

وی افزود: هیات‌های عزای حسینی در دوران پهلوی هسته‌های مقاومت بودند که با پیروی از امام راحل پیام اسلام را در جامعه نهادینه کردند و نسخه پهلوی را پیچیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس تداوم مکتب عاشورا و برگرفته از آرمان‌های نهضت حسینی بود، تصریح کرد: رزمندگان با الگوگیری از مکتب عاشورایی و حماسه کربلا توانستند بدون هراس در برابر توپ و تانک دشمن بایستند و در جبهه حق علیه باطل پیروز میدان باشند.

نجفی ادامه داد: در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی با تمام توان و با کمک و پشتوانه کشور آمریکا و سایر مستکبران وارد جنگ شد اما حزب الله با الهام گرفتن از مکتب عاشورا و عنایت خداوند دشمن را شکست داد.

وی بیان کرد: مبارزه با تکفیری‌های داعش نیز برگرفته از مکتب عاشورا است و در مقابل جریان خطرناک داعش تنها عامل ایستادگی همین مکتب عاشورا بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این نظام همواره با به وجود آوردن فتنه‌های متعدد به دنبال ساقط کردن انقلاب اسلامی هستند و در هر برهه‌ای از زمان همه این فتنه‌ها با الهام گرفتن از قیام عاشورا و بصیرت حسینی با شکست مواجه شده است.

نجفی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن ایستادگی کرده است، شناخته شدن امام حسین (ع) و درک فلسفه قیام ایشان سبب می‌شود تا هرگز تن به ذلت ندهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها