مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله گفت: حضور روحانیون را در مدارس یک فرصت طلایی برای تربیت نسل جدید بدانیم و با آگاهی بخشی بین دانش‌آموزان رابطه بین مساجد مدارس و خانواده‌ها را بهبود بخشیم.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۰۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ رضا محمدگلی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله در مراسم تقدیر و تجلیل از مدارس مجری طرح "تیم پیشرفت" شهرستان زرندیه با اشاره به اهمیت نقش معلم در تربیت و تشکیل هویت نسل جدید و تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری پیرامون این نقش، گفت: حلقه مفقوده این روزهای آموزش و پرورش عدم توجه به دانش، بینش، بصیرت، نشاط، تفریح و سبک زندگی معلمان است.

وی با بیان اینکه معلم به عنوان یک الگوی محبوب و مطاع نزد دانش‌آموزان پذیرفته است، گفت: معلم به واقع یک مربی و یک الگوی با نفوذ است. لذا از معلمی که خود تربیت نیافته نمی‌توان انتظار تربیت نسلی فرهیخته و آینده ساز را داشت.

محمدگلی تصریح کرد: متاسفانه برخی از معلمان متوجه وظیفه خطیر خود نیستند و امروز پیش‌نیاز ارتباط با نسل جدید، تربیت مربیان و معلمانی است که بتوانند به سوالات و شبهات آنها پاسخ دهد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن گفت: باید پاسخ جنگ فرهنگی را به صورت فرهنگی بدهیم و سلاح آن، آگاهی بخشی به معلمان در برابر القاعات دشمنان است تا نقشه‌های شوم آنها را به دانش آموزان تشریح و برملا نماید.

وی حضور مسئولین در مدارس را بسیار مفید دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید حضور روحانیون را در مدارس یک فرصت طلایی برای تربیت نسل جدید بدانیم و با آگاهی بخشی بین دانش‌آموزان رابطه بین مساجد مدارس و خانواده‌ها را بهبود بخشیم.

در انتهای این مراسم از مدیران و فعالین طرح تیم پیشرفت مدارس شهرستان زرندیه با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات