خبرهای داغ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرامیداشت روز خبرنگار:
اسماعیلی گفت: هم‌اکنون به جامعه رسانه بسیجی، انقلابی، پرشور که حوزه کاری آن جغرافیای سیاسی نیست و همه جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان را در بر می‌گیرد نیاز داریم.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۹۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

نیازمند رسانه بسیج که تمام آزادگان جهان را در بر گیرد هستیم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در همایش گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور جهادگران تبیین از سراسر کشور، در محل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد تصریح کرد: به تعداد عناصر فعال در انقلاب، باید کنش‌گر رسانه‌ای داشته باشیم لذا با آمدن رسانه‌های بسیجی این نوید به جامعه در حال ترریق می‌باشد.

وی گفت مقابله با آرایش رسانه‌ای دشمن که مجهز به همه فناوری‌ها شده است می‌تواند برای ما موجب تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خبرنگار و حوزه خبر یک رکن مهم در نظام حکمرانی کشور است افزود فناوری‌های سخت گذشته حوزه خبر، هم اکنون تبدیل به فرایند ساده، سهل و در دسترس شده است، اما کار شما خبرنگاران در کنار سهل و آسان بودن، ممتنع و دشوار نیز هست.

اسماعیلی تصریح کرد هم‌اکنون با یک فضای جدید رسانه‌ای یعنی جنگ روایتی روبرو هستیم و وقتی رهبری بر ضرورت جهاد تبیین تاکید می‌کند، ذات آن برابر است با محور کاری شما خبرنگاران.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر ضعف رسانه‌ای در داخل و وجود جنگ روانی ضد کشورمان گفت: باید برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، ضد نظام اسلامی گفت: ابعاد این جنگ در بخش فرهنگی و رسانه‌ای است و این جنگ در حد تروریسم رسانه‌ای است.

وی همچنین با اشاره به شکست دشمن در محرم امسال افزود: دشمن سعی کرد مردم را از محرم و ارزش‌های آن دور کند و آن را به نقطه ضعف نظام تبدیل کند، اما مردم نقشه آن‌ها را نقش بر آب کردند.

وزیر فرهنگ با اشاره به ضرورت تقویت نظام رسانه‌ای انقلابی و بسیجی گفت: هم‌اکنون به جامعه رسانه بسیجی، انقلابی، پرشور که حوزه کاری آن جغرافیای سیاسی نیست و همه جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان را در بر می‌گیرد نیاز داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار