خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ارزنده:

خبرنگاران باید با رعایت تقوا نقدهای منصفانه داشته باشند

همدان-امام جمعه ملایر گفت: خبرنگاران باید با رعایت تقوا نقدهای منصفانه داشته باشند و قطعاً آن چیزی که عاید جامعه می‌شود خیرات و برکات و اصلاح جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی از حضور گسترده مردم در مجالس عزای امام حسین (ع) در دهه اول محرم تقدیر و اظهار کرد: انشاالله که این مراسم‌ها کم و بیش تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد.

وی افزود: در این عزاداری‌ها برخی گروه‌های تروریستی با حمایت دشمن قصد ناامنی و به خاک و خون کشیدن عزاداران حسینی را داشتند که بحمدالله با رصد اطلاعاتی نیروهای گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی سپاه و فراجا این گروه‌ها شناسایی شدند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: در سایه تلاش‌های بی وقفه این نیروها امروز مردم ما در آسایش و امنیت توانستند در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) حضووری پر شور داشته باشند.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار گفت: اهمیت خبرنگاری به قدری است که با انتشار یک خبر مثبت و بر عکس آن می‌توان باعث ایجاد امید و یا یاس و ناامیدی در سطح جامعه شد.

ارزنده عنوان کرد: خبرنگاران به دور از هر نوع جناح حزبی و سیاسی باید تقوای الهی را در کار خود مد نظر داشته باشند، انتشار خبر درست و رعایت صداقت وظیفه خبرنگاران است.

وی با بیان که خبرنگاران باید با رعایت تقوا نقدهای منصفانه داشته باشند و قطعاً آن چیزی که عاید جامعه می‌شود خیرات و برکات و اصلاح جامعه است، بیان کرد: جبهه مقاومت اسلامی برای مقابله با ظلم و کسانی که قصد داشتند جلوی نشر اسلام را بگیرند به رهبری جمهوری اسلامی تشکیل شد و امروز گسترده شده است.

امام جمعه ملایر افزود: نیروهای مدافع حرم با عبور مرزهای جغرافیایی در صدها کیلومتر آن سوی ایران اسلامی در ادامه مکتب امام حسین (ع) و شهدای کربلا در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و اهل بیت جان خود را فدا کردند و باعث عزت و سربلندی اسلام و مسلمین شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار