خبرهای داغ:
مجید فلاحی عنوان کرد

اجرای ۲۰ برنامه طی هفته خبرنگار در تویسرکان

همدان-مسئول بسیج رسانه شهرستان تویسرکان از اجرای اجرای ۲۰ برنامه طی هفته خبرنگار در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۲۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

مجید فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به اجرای ۲۰ برنامه طی هفته خبرنگار در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهید صارمی که با عنوان روز خبر نگار نامگذاری شده است، برنامه‌های متنوعی به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار در سطح شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همزمانی هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم اظهار کرد: نگاه ما در این هفته به اجرای برنامه حول محور قیام عاشورا است.

مسئول بسیج رسانه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در این ایام به دنبال تقویت پیوند خبرنگاران با پیام‌آور بزرگ کربلا، حضرت زینب کبری (س) هستیم، گفت: رسالت خبرنگاران در راستای رسالت پیام‌آور عاشوراست که یکی از عوامل انتقال فرهنگ عاشورا پیام رسانی دقیق و لحظه‌ای آن حضرت به آیندگان بود وگرنه دشمن حادثه کربلا را تحریف می‌کرد و دراین خصوص تلاش هم کرد.

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) با روشنگری خود نقشه دشمنان را با شکست مواجه کرد بنابراین باید از فرصت تقارن هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم برای تبیین این رسالت به خوبی استفاده کنیم.

فلاحی در تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت خبرنگار گفت: این برنامه‌ها با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام و شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای تویسرکان و دیدار با خانواده شهدای رسانه  آغاز می‌شود.

وی دیدار با فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، اجرای تور امید با حضور فرمانداردر خصوص پروژه‌های تاثیرگذار شهرستان و تور امید در شهرهای سرکان و  فرسفج، تجلیل از خبرنگاران، برپایی سوگواری حسینی، برپایی کلاس اخلاق رسانه، تجلیل از پیشکسوت رسانه شهرستان و بازدید چند شرکت تولیدی و صنعتی را از جمله برنامه‌های تدوین شده هفته خبرنگار برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار