خبرهای داغ:

پیام مشترک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه همدان در پی شهادت خادم الرضا سیدابراهیم رئیسی

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه همدان در پی شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهان وی پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۴۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان و حجت الاسلام علی حسنی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان در پی شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهان وی پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

برخی از آن مؤمنان، بزرگمردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند.

از آنان برخی پیمانشان را به انجام رساندند [و به شهادت رسیدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند.( سوره احزاب آیه23)

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلوب ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که تسلی ناپذیر است.

خدمات شایسته سید محرومان و پیگیری مشکلات مردم  و در نهایت شهادت در راه خدمت مثال زدنی است‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

بدون شک، وجود با برکت رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس، تسلی بخش برای کشور است. نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبرو بوده و از تمامی آنها به سلامت عبور کرده است. امروز نیز در این شرایط با تدبیر رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزهای سخت خواهد شد و از خداوند منان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار علیهم السلام را برای شهدای خدمت مسئلت‌ داریم.

اینجانبان شهادت رئیس جمهور خدوم و مردمی را محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و مردم عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان علو درجات و غفران الهی را ازخداوند رحمان خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار