خبرهای داغ:
زمانی:

شهدای مدافع حرم همچون شهدای انقلاب و دفاع مقدس برای حفظ اسلام شهید شدند

همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا گفت: شهدای مدافع حرم همچون شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس برای حفظ اسلام به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۲۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیام زمانی در مراسم دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» که به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد، اظهار کرد: شهید میلاد حیدری عاشق اهل بیت (ع) بودند و آخر به آرزوی خود که شهادت بود و برای آن لحظه شماری می‌کرد، رسید .

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم همچون شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس برای حفظ اسلام به شهادت رسیدند، افزود: این شهید بزرگوار در یازدهم فروردین ماه  ۱۴۰۲ در حوالی شهر دمشق سوریه و در اثر حمله جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی به شهادت رسید .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا همدان ادامه داد : حلما دختر گرانقدر این شهید است که امسال وارد مدرسه ابتدایی می‌شود و در پایه اول به تحصیل اشتغال خواهد داشت و محمد پسر چهار ساله این شهید است که به لطف پروردگار و عنایات اهل بیت(ع) در مسیر این شهید عزیز قدم بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در سومین مرحله اعزام به سوریه به شهادت رسید، تاکید کرد: از زندگی این شهید درس‌های فراوانی از جمله ایثار و خود گذشتگی و استقامت در مسیر و حساسیت در کار می‌توان گرفت.

زمانی بیان کرد: شهید سرافراز از مستشاران نظامی و اصالتا اهل روستای وینسار شهرستان قروه کردستان بود و باعث سربلندی و افتخار برای دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان است که خانواده همسر این شهید عزیز در شهر سردار همدانی زندگی می‌کنند و امروز این توفیق نصیب ما شد که از محضر این خانواده معظم بهره ببریم .

در پایان این مراسم که با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان، جانشین حوزه مقاومت بسیج شهیدان بهادربیگی و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج عاشورا برگزار شد، از خانواده معظم شهید تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار