خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری هیئت هفتگی ابا غبدالله الحسین (ع) با همکاری نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۱۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه دوم ماه محرم و در راستای طرح اجرایی هفتگی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان سرخه، هیئت عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش در این پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فضا سازی پایگاه امام حسین به مناسبت هیئت هفتگی اباعبدالله الحسین (ع) همراه با برپایی مراسم عزاداری در جمع نوجوانان و جوانان بسیجی و در پایان پذیرایی و توزیع اطعام با استقبال خوبی برگزار شد.

او با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) فرمودند: فرزندان خود را به كسب سه خصلت دوستى پيامبرتان، دوستى خاندانش و قرائت قرآن تربيت كنيد، افزود: در این راستا حلقه انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان نونهال برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در قالب طرح تربیتی تابستانه نو+جوانه های صالحین کلاس آموزش قرآن با استقبال پرشور بسیجیان برگزار می شود.

امامی بیان داشت: به همت کارگروه فرهنگی، پارچه نویسی با عنوان (از هرچه ترسیدی شهادت را ازتو خواهند ربود) توسط نوجوانان بسیجی پایگاه انجام و فعالیت ورزشی در رشته فوتبال دستی در فضای بیرونی پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها