خبرهای داغ:
در راستای برگزاری مراسم های عزاداری امام حسین (ع)، نونهالان حسینی در ویژه برنامه های عزاداری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۴۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم الحرام نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاکر با نوای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

همچنین ویژه برنامه عزاداری صبح روز تاسوعا به یاد مداح اهل بیت زنده نام حسین رسولی در گلزار شهدا سرخه در کنار قبور پاک شهیدان برپا شد.

لازم به ذکر است نونهالان حسینی مجمع امام حسن مجتبی (ع) نیز در ظهر عاشورا حضور پرشوری در برنامه ها داشته و دسته عزاداری شام غریبان در این محله برگزار شد.

همزمان با سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد مراسم گرامیداشت این عملیات با اجرای سرود، سخنرانی و بیان خاطرات یکی از همرزمان شهدا در عملیات مرصاد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپا شد.

گفتنی است گشت تیم امر به معروف پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) در این محله در محدوده خیابان محرم شرقی، خیابان محرم غربی، مسجد امام هادی، خیابان ارسطو، خیابان شهید سلیمانی، میدان ولی عصر (عج) و حسینیه شهدا با 35 مورد تذکر لسانی انجام شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها