همزمان با ایام سوگواری خامس آل عبا برگزار شد؛
در ایام سوگواری،سالار شهیدان یادواره شهدای شهر اردل به همت هیات سید الشهدا علیه السلام اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۰۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام  عینعلی علی پور، با تسلیت ایام و تشکر از متولیان برگزاری یادواره شهدا همزمان با ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش گفت: الحق این شهدای بزرگ پرورش یافته مکتب حسینی هستند و به ماها هم سفارش قرائت زیارت عاشورا، بودن و ماندن در مکتب حسینی را داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، یاد وخاطره شهدای،اردل را گرامی داشتند و به بیان داستانهایی از زندگی بعضی از شهدا پرداخت.

وی، افزود: این شهدا مثل مولایشان حضرت امام حسین علیه السلام شهادت با عزت را به زندگی همراه با ذلت ترجیح دادند و در واقع زیر یوق مستکبرین رفتن و قبول حکومت آنها عین ذلت و خاری دانستند و هم شهدای کربلا  و هم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با قبول شهادت عزتمند دماغ مستکبرین را به خاک مالیدند،ونقشها وبرنامهای آنها رابرای بشریت برملا کردند وبهشت ورضوان الهی را هم نصیب خود کردند،.

حجت الاسلام علی پور، ادامه داد: درس بزرگ سرور شهیدان امام حسین علیه السلام و شهدای عزیز کشورمان و شهرمان،شهادت با عزت آری ولی ذلت و خاری در برابر مستکبرین نه،می باشد.

تلاوت قرآن ،زیارت عاشورا، روضه خوانی وسینه زنی  و ضیافت شام نذری از قسمت های دیگر این برنامه معنوی بود.

ارسال نظرات