مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: کسانی که واقعه غدیر را درک نکردند واقعه عاشورا را رقم زدند. بیعتی که با امام علی (ع) کردند را فراموش کردند.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۸۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
حجت الاسلام طاهریان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فراهان گفت: کسانی که واقعه غدیر را درک نکردند واقعه عاشورا را رقم زدند. بیعتی که با امام علی (ع) کردند را فراموش کردند و در واقع اینان همان هایی هستند که در ازای یک قبضه شمشیر یا یک گونی گندم جلوی امام حسین (ع) ایستادند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) یک شهید بزرگ دینی بود که نه تنها برای مسلمانان و شیعیان بلکه برای آزادی بشر از یوغ استعمار به شهادت رسید. بنابراین پیام عاشورا، زندگی توأم با حریت است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: امام حسین (ع) در اوج درگیری‌ها نماز را برپا داشت. انسان بدون نماز چیزی ندارد؛ چرا که نماز به عمر و مال انسان برکت می‌بخشد، نور در چهره انسان قرار می‌دهد و اگر نماز قبول نشود، سایر اعمال نیز قبول نخواهد شد.
حجت الاسلام طاهریان با تاکید بر مداحی صحیح در هیئت ها گفت: هیئت ها و مداحی ها نباید از قالب سنتی خارج شوند عده‌ای برای جذب مخاطب بیشتر، سعی در تغییر این سنت اصیل که سینه به سینه توسط شیعیان به ما رسیده است، دارند. وظیفه ما است که این میراث گران بها را با همان اصالت به نسل های بعدی انتقال دهیم.
وی خاطرنشان کرد: روضه خوانان و مداحان به نوعی مطالب را بیان کنند که با هر کلمه عزت، احترام و حماسه امام حسین علیه السلام برجسته‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها