خبرهای داغ:

۱۵۵۷ زندانی در کرمانشاه آزاد شدند

مسئول بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۵۵۷ زندانی در کرمانشاه در قالب طرح احرار از زندان آزاد شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۰۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به مناسبت ایام محرم گروه جهادی شهدای حقوقدان سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با حضور در زندان مرکزی کرمانشاه به ارائه خدمات مشاوره و معاضت حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند.

در این برنامه حجت‌ الاسلام جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن بازدید از فعالیت ‌های این گروه جهادی ، به همراه مدیر کل زندان‌های استان، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان و رئیس زندان مرکزی کرمانشاه از بندهای مختلف زندان بازدید و با زندانیان به گفتگو پرداخت.

جلیلیان با تقدیر از توجه ویژه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در رسیدگی به امور زندانیان اظهار داشت: زندان‌ها باید به تعبیر مقام معظم رهبری به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل شود.

جلیلیان افزود: در نظام اسلامی توجه متولیان امور زندان‌ها به اصلاح و تربیت بزهکاران بسیار مهم است، به طوری که زندانیان بعد از خروج از زندان در آنها یک تحول رفتاری و اجتماعی ایجاد شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خطاب به جمعی از زندانیان گفت: بنا به هر دلیلی که راهتان به زندان افتاده حال تا رهایی از بند، از این فرصت برای خود سازی و اصلاح امور زندگی خویش استفاده کنید و از ایام حبس درس بگیرید و اشتباهات خود را جبران کنید.

پوریانی مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه نیز در سخنانی با تقدیر از خدمات مستمر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در همکاری ویژه با اداره کل زندان‌های استان اظهار داشت: امروز در زندان‌های استان اجرای برنامه‌های فرهتگی، دینی و مذهبی به جد دنبال می‌شود و یک فضای فرهنگی در سطح زندان‌ها حاکم است.

وی با تشریح فعالیت‌های مرکز آموزش زندان مرکزی از حضور حجت‌الاسلام جلیلیان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه و بازدید وی از قسمت‌های مختلف زندان مرکزی تقدیر کرد.

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: از ابتدای سال 1402 تاکنون چهار گروه جهادی به استعداد 24 نفر با 12 ساعت فعالیت به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به بیش از 100 نفر از زندانیان پرداخته‌اند و امروز هم به مناسبت ایام محرم این برنامه حضور گروه جهادی برنامه ‌ریزی و اجرا شد.

وی عنوان کرد: در این مدت چهار ماهه امسال نزدیک به 24 میلیارد ریال در برنامه‌های گلریزان مشترک بسیج حقوق دانان و دستگاه قضایی استان جهت کمک به آزادی 26 نفر از زندانیان جمع آوری شده است و امروز مفتخریم که آزادسازی زندانیان در طرح احرار سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به 1558 نفر رسیده است.

بهرامی‌پور به تخصیص 1100 بسته معیشتی به ارزش 11 میلیارد ریال به خانواده زندانیان در این مدت اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها در اختیار سازمان زندان‌ها قرار گرفته که در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها و کمک خیرین عزیز بتوانیم در ادامه این برنامه‌ها گام‌های موثری در جهت کمک به حل مشکلات زندانیان برداریم.

بهرامی‌‌پور شماره کارت 6273817010170268 به نام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه را برای دریافت کمک‌های مردمی به منظور کمک به آزادی زندانیان معسر و پیوستن مردم به پویش مذر رهایی، نذر حسینی اعلام و از همشهریان خواست به قدر بضاعت خود در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار