خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حدیث همدان خبر داد

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی توسط پایگاه حدیث همدان+تصاویر

همدان- فرمانده پایگاه حدیث حوزه حضرت خدیجه(س) همدان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد سیدالشهدا شهرک مدنی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۲۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

فرحناز ساعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد سیدالشهدا شهرک مدنی همدان خبر داد و اظهارکرد: شیرخوارگانی که مادرانشان به یاد نوزاد ۶ ماهه امام حسین(ع) آن‌ها را نذر اباعبدالله(ع) می‌کنند، در آینده ایشان تاثیر به سزایی دارد.

وی ادامه داد: فرزندانی که در مراسماتی از جمله اجرای سرود سلام فرمانده با امام زمان(عج) عهد می‌بندند همان‌ نوزادانی هستند که در روز شیرخوارگان مادرشان با امام حسین(ع) معامله کرده‌اند.

فرمانده پایگاه حدیث حوزه حضرت خدیجه(س) همدان گفت: در اجرای این مراسم بزرگ، استاد مهدی ساعد با قرائت قرآن زینت بخش مراسم بود و حجت الاسلام حسینی یمین در رابطه با اهمیت این روز به سخنرانی پرداختند.

وی با بیان اینکه در این روز مادران به یاد بانو رباب، فرزندان خود را لباسی همچون لباس حضرت علی اصغر(ع) می‌پوشند، افزود: ۱۸۰ دست لباس به نوزادان شیرخوار به همراه بسته فرهنگی به فرزندان در جمعیت ۲ هزارنفری حاضر در مراسم اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار