خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

دشمنان از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) خوف و هراس دارند

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمنان از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) خوف و هراس دارند، گفت: آنها از شاگردپروری مدرسه و مکتب امام حسین(ع) می‌ترسند.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۳۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم الحرام با اشاره به شاخصه‌های یک فرمانده موفق اظهار کرد: اعتقاد به قدسیت پاسداری از دین از ویژگی‌های یک فرمانده آرمانی است و پاسدار انقلاب باید با یک نگاه الهی به شغل پاسداری بنگرد و اعتقاد به قدسیت و پاسداری از قرآن و انقلاب داشته باشد.

وی ایمان به غیب در مکتب اهل بیت(ع) را از دیگر ویژگی‌های فرمانده موفق برشمرد و افزود: چنین فردی باید اعتقاد داشته باشد که همه مسببات از طرف خداوند متعال است و به اراده او است که اتفاقی حادث می‌شود و در همه کارها به پروردگار متعال ایمان و اعتماد داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان هزینه دادن در راه اسلام و انقلاب را از ویژگی‌های بارز فرمانده آرمانی در مسیر انقلاب عنوان کرد و گفت: یک پاسدار و فرمانده آرمانی از آبرو، جان، مال و ناموس خود در راه صیانت از انقلاب هزینه می‌کند و بر آن می‌بالد و ترسی از این هزینه‌کرد ندارد.

وی افزود: دشمنان بارها می‌خواستند پیامبر(ص) را به قتل برسانند اما ایشان هیچ وقت عقب‌نشینی نکرد و این امر از ویژگی‌های یک مدیر آرمانی است.

نجاری با تأکید بر عدم تنازل از اصول ادامه داد: یک فرمانده همانند اولیای الهی و حاکمان دینی، در هیچ موقعیتی از اصول اعتقادی خود عدول نکرده و نمی‌کند و همیشه ثابت قدم در این مسیر می‌ماند.

وی با بیان اینکه باور داشتن به اینکه حیات مادی دلیل پیروزی یک انسان و مدیر موفق نیست، افزود: یک ‌فرمانده باید بداند حیات ظاهری و مادی دلیل پیروزی نیست؛ امام حسین(ع) در چنین روزی فرمود هرکس به من ملحق شود شهید خواهد شد و هر شخصی که تخلف کند به فتح و پیروزی نخواهد رسید، هر چند زنده بماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: یزیدیان در عاشورا از نظر مادی پیروز شدند اما در واقعیت آنها بودند که فنا شدند و نام اباعبدالله الحسین(ع) تا قیامت در سرتاسر دنیا طنین انداز شد و این مکتب عاشورا و مکتب امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه دشمنان از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) خوف و هراس دارند، تصریح کرد: این روزها تبلیغات دشمن این است که لباس سیاه نپوشید چراکه از نتیجه و تربیت این لباس، از این مکتب، از بصیرت‌افزایی این لباس سیاه و این اشک‌ها خوف و هراس دارند و از شاگردپروری مدرسه و مکتب امام حسین(ع) می‌ترسند.

نجاری با اشاره به اینکه بازماندگان از کاروان شهادت فاتح نیستند هرچند زنده بمانند، عنوان کرد: حاج حسین همدانی با شهادت زنده‌تر شده و سردار سلیمانی تا ابد جاودانه شد و دشمن نمی‌داند چراکه به این مکتب آشنا نیست.

وی نترسیدن از مرگ و سختی‌ها را از دیگر ویژگی‌های یک فرمانده و مدیر انقلابی و آرمانی برشمرد و گفت: مدیر انقلابی هیچ گاه در مقابل سختی‌ها زانوی غم بغل نمی‌گیرد و همه را از الطاف خداوند متعال می‌داند و از عِده و عُده دشمنان باک و هراسی ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ابراز کرد: شما پاسداران هیچ گاه و در هیچ نبرد علمی، فرهنگی، داخلی و برون مرزی یک قدم هم عقب نزاشتید و این نتیجه پیروی از مکتب امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: دشمن از تمام امکانات برخوردار است اما حسین(ع) نه عِده دارد نه عُده، او در اوج توهین قرار دارد به همه مرخصی می دهد و می‌گوید مرا با لشکری ۳۰ هزار نفری تنها بگذارید، پاسدار حسین(ع) و پاسدار عاشورا یعنی این؛ پیرامون حسین(ع) را عناصر بنی امیه گرفتند؛ کینه توزان خوارج به صف ایستادند اما هیچ کدام از آنها ذره‌ای در روحیه حسین(ع) اثر منفی ندارد، شکست نفوس در روحیه توحیدی او جایی ندارد؛ حسین(ع) به مرگ خود یقین دارد ولی به مرگ خوش آمد می گوید و صدای «مرحبا بالقتل» در سرزمین کربلا بلند می‌شود.

نجاری بیان کرد: ما خیال می کنیم خون حسین(ع) به زمین ریخته شد اما اینگونه نیست خون حسین(ع) همانند سربازانش در ابدیت جاودانه شد  و خون یاران حسین(ع) همچون حاج حسین همدانی و سردار سلیمانی نیز جاودانه خواهد شد و جاودانه است.

وی بیان کرد: خون حسین(ع) خونی نیست که زیر خاک دفن شود و هزار و 400 سال است که این خون دفن نشده و می‌جوشد و هرگز این خون و این حرارت از بین رفتنی نخواهد بود و امام حسین(ع) و یارانش جاودانه هستند و خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار