خبرهای داغ:
سرهنگ مظاهری:

مطالبه‌گری دانش آموزان بسیجی باید شجاعانه باشد

همدان- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مطالبه‌گری دانش آموزان بسیجی باید شجاعانه باشد و بهترین مکان برای اقناع‌سازی آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۵۲۶۷۴۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، سرهنگ کاظم مظاهری در نشست هم اندیشی هیئات اندیشه ورز حوزه‌های بسیج دانش آموزی شهید روحی بهار و شهید شیرخانی بخش لالجین که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: ما در سطح استان سال گذشته ۵ هزار و ۴۰۰ نشست بصیرتی در بسیج دانش‌آموزی با مدیریت دانش آموزان داشتیم که موجب از بین بردن التهابات دشمن شد.

وی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی بسیج آموزش و پرورش است، گفت: دشمن تمام توان خود را برای اینکه دانش آموزان را یک قدم به شیطان نزدیک کند، بکار گرفته و ما در بسیج دانش آموزی قصد داریم دانش آموزان را یک قدم به خدا نزدیک کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان افزود: مطالبه‌گری دانش آموزان بسیجی باید شجاعانه باشد و بهترین مکان برای اقناع‌سازی آموزش و پرورش است.

سرهنگ مهدی هندی ورکانه فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در ادامه با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز باید دغدغه‌مند باشد، بر تلاش و رویکرد حل مسئله توسط دانش‌آموزان و مطالعه کردن و در پیش گرفتن بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در این راه تاکید کرد.

* هرجایی تفکر جهادی حاکم شده کشور ما در آنجا پیشرفت کرده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز با بیان اینکه دانش‌آموزان اگر آن خلاقیت‌هایی را که در ذهنشان است و در مدارس آموزش می‌بینند به عرصه عمل بیاورند به طور قطع کشور دچار تحول و پیشرفت می‌شود، عنوان کرد: همه این پیشرفت‌ها و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد جز بر تفکر با دید و تفکر جهادی میسر نمی‌شود .

حسین فیض الهی افزود: ما در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی مشکل داریم اما در عرصه نظامی که با تفکر جهادی و فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری ما در منطقه جزو کشورهای برتر هستیم و این نشان‌دهنده این است که تفکر جهادی در هرجایی که حاکم شود کشور ما در آنجا پیشرفت کرده و مشکلی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: در ایامی که امسال آموزش و پرورش دچار یکسری از مشکلات بود همین دانش آموزان بسیجی بودند که در سطح مدارس حضور داشتند و یاری کننده آموزش و پرورش در آموزشگاه‌ها بودند و برخی از مشکلات نیز توسط خود همین دانش آموزان رفع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار تصریح کرد: امیدواریم دانش آموزان همچنان با روحیه و تفکر جهادی در مدارس حضور داشته باشند و آن اثرگذاری که مورد انتظار نظام و مقام معظم رهبری است و در سند تحول بنیادین که تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی خواستار هستند را بتوانیم به جامعه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی فرمانده واحدان بسیج دانش آموزی مدارس گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود در مدارس به کار می‌گیریم .

در این جلسه هریک از اعضای هیات اندیشه ورز(فرمانده واحدان بسیج دانش آموزی) حوزه‌های بسیج دانش آموزی شهید روحی بهار و شهید شیرخانی بخش لالجین مشکلات و آسیب‌های موجود در مدارس سطح شهرستان را بیان کردند و به ارائه راهکار پرداختند و خواستار پیگیری و رفع مشکلات از رؤسای ادارات آموزش و پرورش بهار و لالجین شدند .

در پایان نیز از مسئول واحد فضای مجازی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی بهار برای کسب رتبه اول در مستند راهیان نور دانش آموزی استان همدان از سوی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان تجلیل به عمل آمد.

همچنین با اهدای حکمی از سوی نقوی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان همدان، حسین فیض الهی مدیر آموزش و پرورش بهار به عنوان رئیس ستاد پشتیبانی از حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی شهرستان بهار و اسماعیلی به عنوان رئیس ستاد پشتیبانی از حوزه شهید شیرخانی لالجین منصوب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار