خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار خبر داد

ارائه مشاوره و پاسخگویی در راستای ترویج عفاف و حجاب در غرفه «یک حس خوب»

همدان- مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار گفت: به مناسبت عید غدیر این قرارگاه با برپایی غرفه «یک حس خوب» اقدام به ارائه مشاوره و پاسخگویی، اهدای هدایا و بسته‌های فرهنگی در راستای ترویج عفاف و حجاب پرداخت.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۶۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵

زهرا قروه‌ئی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دربهار با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: روز غدیر خم از برترین عیدهاى امت رسول الله(ص) است که به مناسبت این روز ایستگاه صلواتی با عنوان عاشقان ولایت همراه با غرفه «یک حس خوب» توسط قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س)، هیئت اندیشه ورز مجمع فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی و ستاد مرکزی غدیر خم شهرستان بهار در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این ایستگاه صلواتی هر یک از دختران جوان و نوجوان به گرد هم آمده و با اتحاد و همدلی و همکاری یکدیگر با پخش شربت و شله زرد در بین بانوان و دختران شهر بهار ارادت و غدیری بودن خود را نشان دادند.

مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار بیان کرد: همچنین غرفه «یک حس خوب» با مشاوره و پاسخگویی، اهدای هدایا و بسته‌های فرهنگی به ترویج عفاف و حجاب توسط حوزه بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار پرداخته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار