خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد:

همایش بزرگ بانوان تمدن ساز در شهر صالح آباد برگزار می‌شود

همدان- فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد گفت: همایش بانوان تمدن ساز در گلزار شهدای صالح‌آباد همراه با برپایی غرفه‌های یک حس خوب و برنامه های متنوع و شاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۳۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه برنامه‌ریزی همایش بزرگ بانوان تمدن ساز شهر صالح آباد، به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور بخشدار، شهردار و رئیس شورای شهر، نماینده آموزش و پرورش صالح آباد، فرمانده بسیج حوزه برداران و خواهران شهر صالح آباد و فرمانده پایگاه حضرت سکینه(س) در حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد در این جلسه با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: در نظر داریم بیش از ۱۵عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و با هدف احیای مقام زن در جامعه برگزار کنیم.

مهناز قاسملو تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله نشست‌های کتابخوانی، معرفی کتاب با موضوعات عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری (نقاشی، دلنوشته، مقاله) و ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهر صالح‌آباد برگزار می‌شود.

وی برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی، نشست‌های بصیرتی، روشنگری با موضوع تقویت هویت زن مسلمان ایرنی و ترویج و تبیین عفت بین زنان و دختران و مهارت‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی، کارگاه آگاه‌سازی ازدواج و جمعیت و فرزندآوری، غبارروبی و عطرافشانی و ادای احترام به مادران شهدا که آسمانی شده‌اند، کرسی آزاد اندیشی و پاسخگویی به شبهات با حضور کارشناسان حوزه، تجلیل وتکریم بانوان و دختران  محجبه و نخبه را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد اظهار کرد: آموزش و برش دوخت چادر و مقنعه به صورت رایگان برای بسبجیان، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، همایش پیاده روی بانوان محجبه، تولید  و انتشار محتوا با موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی نیز با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری  پویش «حجاب من، عفاف تو» عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌توان به مشاوره رایگان سبک زندگی ایرانی اسلامی در بوستان‌های شهر، مراسم ختم قرآن و ختم صلوات برای شادی روح شهدایی که برای حفظ ناموس به شهادت رسیدند، اجرای گروه‌های جهادی و تشویق دختران جوان به ازدواج آسان و حمایت از زوج‌های جوان بی بضاعت با اهدای کمک جهیزیه و توزیع سبد معیشتی بین نیازمندان به همت خیرین بسیجی اشاره کرد.

قاسملو افزود: همایش بانوان تمدن ساز روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در گلزار شهدای صالح‌آباد همراه با برپایی غرفه‌های یک حس خوب شامل غرفه پوشاک و حجاب، مشاوره، دلنوشته، کتاب و حجاب، دوخت رایگان چادر، نقاشی کودکان، عرقیجات و برنامه های متنوع و شاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار