خبرهای داغ:
رضوی‌راد خبر داد

برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان همدان

همدان-کارشناس قرآنی خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۰۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

مرضیه رضوی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شوند که ۷۰ نفر از خواهران در آن شرکت خواهند داشت.

 وی با اشاره به تأثیر خواندن قرآن در زندگی گفت: قرائت قرآن و تدبر در آیات الهی مانع از گمراهی بشر خواهد شد.

 کارشناس قرآنی خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) همدان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج قرآن در زندگی عنوان کرد و افزود: تشویق به تلاوت قرآن کریم باید به عنوان یک شاخصه مهم در سبک زندگی ما مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسابقات مقدماتی قرآن کریم در شهرستان‌های استان برگزار شده است و نفرات برتر جهت شرکت در مسابقه نیمه نهایی در همدان حضور پیدا می‌کنند.

رضوی راد با اشاره به برگزاری غرفه عفاف و حجاب در حاشیه این مسابقات گفت: مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران در تاریخ ۲۹ تیرماه سال جاری در تالار قرآن کریم همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در راستای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات نیز با حضور حجت‌الاسلام نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار