خبرهای داغ:
ستاد مردمی تجمع عفاف و حجاب خراسان جنوبی در اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای عزیز عفاف و حجاب، از مردم عزیز و همیشه در صحنه استان دعوت کرد؛ همگام با سایر هموطنان در اجتماعات مردمی که در روز عفاف و حجاب برگزار می‌گردد شرکت فرمایند.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۸۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ستاد مردمی تجمع عفاف و حجاب خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه فراخوان از عموم مردم استان جهت حضور در اجتماع عفاف و حجاب به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب دعوت کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى لَهُمْ إِنَّ اللّهَ خَبِیرٌ بِما یَصْنَعُونَ (سوره نور، آیه ۳۰)


ایران عزیز در تیرماه ۱۳۱۴ شاهد اجرای وحشیانه طرح خفت بار و ننگین کشف حجاب رضا خانی بود که سعی در غربی سازی و دین زدایی توسط عوامل انگلیسی داشت، ولی با درایت و هوشمندی مردم و علمای دین به شکست منتهی گردید.

در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴ مردان و زنان با ایمان، با شهامت و با غیرت در مشهد مقدس در مقابل ظلمی که بر زنان پاکدامن ایران وعزت و عظمت و جایگاه ارزشمند زنان در اندیشه والای اسلامی تحمیل می‌شد ایستادگی نمودند و با نثار خون خویش، این روز را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه نمودند.

در حال حاضر نیز دشمنان کینه توز و بدخواه ایران و اسلام، دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی را مورد هجمه قرار داده اند و با تبلیغات مسموم رسانه‌ای سعی در اندلسی سازی و پیاده کردن اهداف شوم و شیطانی خود در ایران اسلامی دارند، ولی این طرح آنان نیز همچون سایر نقشه‌های آنان با هوشیاری و بصیرت ملت غیور و شهید پرور ما با شکست مواجه خواهد گردید.

ستاد مردمی تجمع عفاف و حجاب خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و والامقام به ویژه شهدای عزیز عفاف و حجاب، از مردم عزیز و همیشه در صحنه خراسان جنوبی دعوت می‌نماید همگام با سایر هموطنان در اجتماعات مردمی که در روز عفاف و حجاب در سطح استان برگزار می‌گردد شرکت فرمایند.

این اجتماع باشکوه مردمی در مرکز استان، در حمایت و مطالبه قانون عفاف و حجاب بدین شرح برگزار می‌گردد.

زمان: چهارشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۹ صبح
مکان: بیرجند، میدان ابوذر


ستاد مردمی تجمع عفاف و حجاب خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها