خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس زندان شاهرود گفت: پس از بازدید از خانواده چند مددجوی زندان شاهرود و برسی مشکلات آنها، این بار امام جمعه شاهرود برای بررسی دقیق‌تر و پیگیری لازم به میدان آمد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۶۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

امام جمعه شاهرود مشکلات خانواده زندانیان را بررسی کرد+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسن کریم‌کشته، رئیس زندان شاهرود در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه پس از بازدید‌های اخیر مسؤولان قضایی از چند خانواده زندانی و بررسی مشکلات آنها، اقداماتی انجام گرفته است، اظهار کرد: در بازدید‌های اخیر، مشکلات چند مددجو بررسی و به امام جمعه شاهرود گزارش داده شد که اقداماتی از سوی امام جمعه این شهرستان جهت رفع مشکلات انجام گرفته است.
کریم‌کشته با بیان اینکه امام جمعه شهرستان شاهرود جهت برسی دقیق‌تر اقدام به بازدید از این خانواده‌ها کرد، تصریح کرد: پس از بازدید دستورات لازم جهت رفع مشکلات خانواده‌ها داده شد و از سوی دفتر امام جمعه کارت هدیه و بسته مواد غذایی نیز اهدا شد.
رئیس زندان شاهرود با اشاره به اینکه رفع مشکلات خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: هر چه ما بتوانیم خانواده‌های زندانیان را از این آسیب‌ها دور نگه داریم میزان جرم و جنایت نیز کاهش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار