خبرهای داغ:
شاهرود_رونمایی از جدیدترین و قویترین دستگاه حفاری اکتشافی معدنی در ایران با توان حفاری ۲۵۰۰ متر در پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۳۶
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

رونمایی از جدیدترین و قویترین دستگاه حفاری اکتشافی معدنی ایران در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، جدیدترین و قویترین دستگاه حفاری عمیق اکتشافی معدنی ایران با توان حفاری ۲۵۰۰ متر، که محصول مشترک شرکت کانی صنعت شاهوار از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان و شرکت ملیس سونداژ ترکیه است، در محل پردیس مرکزی پارک استان (شاهرود) رونمایی شد.
این رونمایی با حضور محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و محسن نظری، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار گردید.
در این مراسم، رئیس پارک استان سمنان، به توجه ویژه پارک به بحث روابط بین‌الملل و صادرات محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های پارک اشاره کرده و گفت: پارک استان سمنان به عنوان یک پارک سطح یک در کشور و پیشرو در عرصه بین‌الملل در حال توسعه تعاملات بین‌المللی خود با کشور‌های مختلف است.
نظری افزود: از جمله اقدامات پارک استان سمنان در زمینه توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد دفتر توسعه سرمایه‌گذاری و صادرات در این پارک با کارگزاری بخش خصوصی است.
گفتنی است شرکت کانی صنعت شاهوار از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی است. این شرکت فعالیت گسترده‌ای در عرصه بین‌الملل داشته و در تولید جدیدترین محصول خود، با شرکت ملیس سونداژ ترکیه که از بهترین شرکت‌های ترکیه در تولید دستگاه‌های حفاری است، همکاری داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار