خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

سازمان بسیج مداحان بیانیه ای صادر کرد

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۲۶
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ


اَلْحَمْدُ للهِِ الَّذي يُؤْمِنُ الْخآئِفينَ، وَيُنَجِّي الصّالِحينَ، وَيَرْفَعُ الْمُسْتَضْعَفينَ، وَيَضَعُ الْمُسْتَكْبِرينَ، وَ يُهْلِكُ مُلُوكاً وَيَسْتَخْلِفُ آخَرينِ

انقلاب مقدس اسلامی که در سال ۵۷ به پیروزی رسید و طومار حکومت ۲۵۰۰سالۀ شاهنشاهی را در هم پیچید، پوزۀ مستکبران و ستمگران جهان را به خاک مالید و نور امید را در دل مؤمنان و پیروان شریعت الهی برافروخت، و استقلال و آزادی را برای ایران عزیزمان به ارمغان آورد.

بی‌گمان بزرگ‌ترین هدف نهضتی که به پیروزی انقلاب انجامید، نائل شدن به حیات طیبۀ اسلامی بود. برخی از شعارها و ارزش‌های اصلی نیز استقلال، آزادی، عدالت، و برتر و بالاتر از همۀ اینها تحقّق و اجرای احکام دین و شریعت در کشور بود، که این شعارها همچنان حفظ شده است.

لزوم رعایت حجاب و پوشش برای بانوان، یکی از احکام مسلّم دینی است که آیات و روایات بر آن تصریح کرده‌اند، و عموم فقیهان و مراجع بزرگوار تقلید، به‌اتفاق و بدون هیچ اختلافی به وجوب آن فتوا داده‌اند.

مروری بر وصیت‌نامه‌های شهیدان والامقام نیز به‌خوبی نشان می‌دهد که یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان مسئلۀ عفاف بانوان و حفظ حجاب آنان بوده است، که شهیدان راه حق بر آن تأکید کرده‌اند؛ همچنان‌که رهبر حکیم انقلاب فرمودند:

«این جوان پا می‌شود می‌رود آنجا (جبهه)، جانش را کف دستش می‌گیرد، از خطرات عبور می‌کند، برای چه؟ این در وصیت‌نامه‌ها منعکس است؛ برای خدا، برای امام، برای حجاب. دیدید در وصیت‌نامه‌های شهدا چقدر دربارۀ حجاب توصیه شده؛ خب، حجاب یک حکم دینی است؛ این آرمان شهیدان فراموش نشود»
(۱٣٩۵/٧/۵)

بحمدالله عموم مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی به احکام شریعت معتقد و پایبندند؛ ولی شماری اندک از کسانی که فریب رسانه‌های بیگانه را خورده‌اند علَم مخالفت با نظام اسلامی و احکام الهی را برافراشته‌اند. آنها با کنار گذاشتن حجاب و مخالفت علنی با احکام شریعت مقدس، به خیال خام خود می‌کوشند که نظام اسلامی را تضعیف کنند و آزادی‌های حیوانی و شیطانی را گسترش دهند. برخی از دنباله‌روان نظام سلطه در خارج و داخل کشور نیز به این حرکت مذبوحانه دل بسته، و در خیال واهی خود، به انتظار متلاشی شدن نظام اسلامی از درون نشسته‌اند.

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه همراه با عموم ملت رشید ایران و به پیروی از رهبر حکیم انقلاب و دیگر مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم، از مسئولان کشور به‌جد درخواست و مطالبه می‌کنیم که نگذارند خون پاک شهدا پایمال شود و در جهت حفظ عفاف و حجاب بانوان و مبارزه با بی‌حجابی و ولنگاری و ریشه‌کن کردن آن، از هیچ‌گونه کوششی دریغ نورزند و هر برنامه، طرح و اقدامی که لازم است انجام دهند و اجرای آن را با جدیت پیگیری کنند تا با همت مسئولان انقلابی در قوای سه‌گانه و مردم پاکباخته و همیشه در صحنه، جلوی معدود افرادی که در پی گسترش بی‌حجابی و فسادند گرفته شود، و حجاب و عفاف و آرامش به جامعۀ اسلامی بازگردد.

همچنین به مسئولان انقلابی و دلسوز هشدار می‌دهیم که خیال نکنید با مماشات و تسامح در برخورد با این منکر بزرگ، وضعیت بهتر خواهد شد یا دست‌کم، وضعیت به همین منوال باقی خواهد ماند! بدانید که اگر سنگر حیا و عفاف و حجاب از دست برود، دیری نخواهد پایید که با جری‌تر شدن این هنجارشکنانِ بی‌حیا به‌ویژه پس از گرم‌تر شدن هوا، هنجارشکنی‌ها به‌صورت برهنگی رخ می‌نماید یا خدای نخواسته مفاسدی شوم تر و تلخ‌تر بر کشور شهیدان سایه خواهد افکند و امنیت اخلاقی خانواده‌ها را به تاراج خواهد برد که البته ملت غیور ایران اسلامی، هیچ‌گاه چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد.

در پایان اعلام می داریم

باهمه ی توان آماده ی پشتیبانی از اقدامات قاطع و بازدارنده دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی در این زمینه بوده و تا پای جان در مسیر احیای احکام الهی و اجرای وصایای شهیدان گلگون کفن نظام مقدس اسلامی ایستاده ایم.


والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار