سی ام آبان ماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری با موضوعات مختلف می باشد.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۹۶
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین جلسه شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال ‌و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام)، مدیران و مسئولان استانی و اصحاب رسانه در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار و از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

احسان ربیعی، مسئول بسيح رسانه چهارمحال‌وبختیاری در این جلسه با اشاره به اینکه این جلسه با حضور نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه استان  مقدمه‌ای بر آغاز محکم و متقن جشنواره هفتم ابوذر در چهارمحال‌وبختیاری است، اظهار کرد: این سرآغاز قوی باعث ایجاد انگیزه در اصحاب رسانه برای حضور قوی در این رویداد رسانه‌ای خواهد بود.

وی ادامه داد: سال گذشته، ۲۵۰ اثر در قالب‌ها و موضوعات جشنواره به دبیرخانه استانی رسید که بعد از ارزیابی توسط دبیرخانه کشوری جشنواره، ۳۷ اثر برگزیده و تحلیل شدند.

ربیعی تصریح کرد: امروز با رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر، کار دبیرخانه استانی جشنواره رسماً آغاز می‌شود و و اهالی رسانه استان می‌توانند در قالب‌ها و موضوعات اعلام شده، آثار خود را تا ۳۰ آبان‌ماه در سامانه بسیج رسانه کشور بارگذاری کنند.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال‌وبختیاری در خصوص قالب‌های اعلام شده برای جشنواره رسانه‌ای ابوذر، توضیح داد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ، مستند ویدئویی و پادکست ارسال کنند.

ربیعی گفت: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده و نشاط، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، جایگاه زن در تعالی جامعه، نقش عفاف و حجاب ودر اعتلای جامعه و مکتب شهید سلیمانی از موضوعات جشنواره ابوذر امسال هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار