خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

رواج بی عفتی، امنیت جامعه را مختل می کند

تبریز- فرمانده سپاه میانه در کارگروه حجاب و عفاف با تشریح اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در موضوع عفاف و حجاب، متذکر شد: رواج بی عفتی، امنیت و آرامش جامعه را مختل و خدشه دار می کند.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۳۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با تاکید بر ضرورت عزم و اراده جدی برای ساماندهی مسئله حجاب از سوی مردم و مسئولان، گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان به دلیل ضعف بصیرت، نقصان اطلاعات و علم تاریخی، و عدم شناخت چهره واقعی دشمن، به راحتی فریفته القائات و تحریفات آنان شده و با رفتارهای غیرهنجار فرهنگی، موجب تزلزل فرهنگ اصیل کشور می شوند.

   وی یکی از این عرصه های تاخت و تاز دشمن را بحث عفاف و حجاب عنوان کرد و با بیان اهمیت آگاهی بخشی به نسل جدید نسبت به موضوع عفاف و حجاب و بیان واقعیات جامعه، اظهار داشت: فعالان عرصه تبیین و روشنگری باید گام های بزرگی را در راستای امیدآفرینی، بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب، داشته های فرهنگی و سبک زندگی اسلامی، بردارند.

   فرمانده سپاه میانه همچنین ضمن محکوم کردن رویداد قرآن سوزی در سوئد، آن را عامل افشای چهره خبیث دشمنان برای نابودی اسلام ذکر کرد و از تمامی کشورهای اسلامی خواست تا با تحریم همه جانبه این کشور، پاسخ دندان شکنی به این جسارت و توهین آن ها داده و از استمرار چنین حرکت هایی در سطح جامعه جهانی، مانع شوند.

ارسال نظرات