مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: امروزه به همه ما ثابت شده که در مقابل‌ دشمنان‌ باید مقتدر و محکم باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۷۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام طاهریان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در دیدار با پدر شهید جاویدالاثر "محمدعلی تلخابی" در شهر تلخاب، گفت: در عصر ما، اعتبار و ارزش شهادت‌ و فداكاری در راه‌ خدا، از بسياری زمان‌های‌ تاريخ‌ اسلام‌ بيشتر است‌.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان کمر بسته‌اند که انقلاب ما را که ثمره خون شهیدان است به زمین بزنند،افزود: امروزه به همه ما ثابت شده که در مقابل‌ دشمنان‌ باید مقتدر و محکم باشیم هرکجا نقطه ضعفی نشان بدهیم و یک قدم رو به عقب برداریم دشمن یک قدم جلو می آید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به اینکه عظمت‌ ملت‌ ما به ‌خاطر شجاعت و‌ شهادت‌ جوانان‌ بود، تصریح‌ کرد: دشمنان امروز بیش از گذشته از اسلام می‌هراسند؛ ما در مقابل عدوات و ابزارآلات پیشرفته استکباری، مجهز به سلاح ایمان هستیم که شهدا از این سلاح به خوبی استفاده کردند.
حجت الاسلام طاهریان گفت: به ازای هر صندلی مدیریتی در کشور خون پاک 72 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و این یعنی هرصندلی یک کربلا را در خود جای داده که امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک شهدا است.
وی با بیان اینکه باید قدر و ارزش خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس را بدانیم، خاطرنشان کرد: امروز همه آحاد جامعه وظیفه دارند عظمت و بزرگی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را حفظ کنند تا نسل های بعد نیز بدانند که چه انسان های بزرگی برای برپایی اسلام و استقلال کشورشان جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها